Розпорядження сільського голови №83-од «Про організацію інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти у 2022–2023 навчальному році»
Скликання: | - |
Сесія: | - |
Тип документу: | Розпорядження сільського голови |
Дата прийняття: | 06.09.2022 |
Дата оприлюднення: | 12.09.2022 |
Автор: | Дімітров Анатолій Євстафійович |
Номер документу: | 83-од |
Назва документу: | Про організацію інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти у 2022–2023 навчальному році |
Прикріплені файли: |
|
МАЛИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
сільського голови
від 06 вересня 2022 року № 83-од
Про організацію інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти у 2022–2023 навчальному році
Відповідно до статті 20 Закону України «Про освіту», Постанови Кабінету Міністрів України від 15 вересня 2021 року №957 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти», наказу Міністерства освіти та науки України від 06.08.2018 року № 609 «Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливим освітніми потребами в закладах загальної середньої та дошкільної освіти», листів-клопотань керівників закладів освіти та з метою реалізації права дітей з особливими освітніми потребами на освіту за місцем проживання, їх соціалізацію та інтеграцію в суспільство:
- Затвердити класи інклюзивного навчання на 2022-2023 навчальний рік:
1.1. Опорного закладу Малинський ліцей Малинської сільської ради у 1 класі (2 учнів), у 3-А класі (1 учень), у 5-Б класі (1 учень), у 10-Б класі (1 учень).
1.2. Броннівської філії опорного закладу Малинський ліцей Малинської сільської ради у 1 класі (1 учень), у 3 класі (1 учень).
1.3. Малушківського ліцею Малинської сільської ради у 1 класі (1 учень), у 2 класі (2 учнів).
1.4. Полянського ліцею Малинської сільської ради у 6-А класі (1 учень), у 8-Б класі (1 учень).
2. Керівникам закладів загальної середньої освіти:
2.1. Забезпечити вчасне виконання та правильність оформлення документації для організації інклюзивного навчання освітнього процесу.
упродовж року
2.2. Розробити та затвердити індивідуальні навчальні плани на основі
типових освітніх програм з урахуванням висновків та рекомендацій інклюзивно-ресурсних центрів.
упродовж двох тижнів
2.3. Здійснювати психолого-педагогічний супровід дитини із обов’язковим залученням батьків до освітнього процесу.
упродовж року
2.4. Затвердити персональний склад команди психолого-педагогічного супроводу наказом по закладу.
упродовж двох тижнів
2.5. Залучати дітей з особливими освітніми потребами до позакласних та позашкільних заходів з урахуванням їх інтересів, нахилів, здібностей, побажань, індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності та стану їх здоров’я.
постійно
3. Керівникам закладів загальної середньої освіти спільно з начальником фінансового відділу Малинської сільської ради Оленою ЛОТУШКО внести зміни в тарифікаційні списки, відповідно до чинного законодавства.
упродовж двох тижнів
4. Відповідальність за організацію, стан та якість інклюзивного навчання покласти на керівників закладів загальної середньої освіти.
5. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на начальника відділу освіти, культури, молоді та спорту Малинської сільської ради КИРИЛЬЧУК Оксану Володимирівну.
Сільський голова Анатолій ДІМІТРОВ