Змінили адресу і не отримали платіжки на сплату місцевих податків? – Зверніться до Центрів обслуговування платників
В Головному управлінні ДПС у Рівненській області інформують жителів Рівненщини, що відповідно до вимог Податкового кодексу України, податкової службою області забезпечено надсилання платникам податків податкових повідомлень-рішень (далі – ППР) про сплату суми/сум податку на майно (податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, плати за землю, транспортного податку) та відповідні платіжні реквізити.
Звертаємо увагу, що податкові повідомлення-рішення надсилаються платникам за адресами згідно з відомостями з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.
Якщо у громадян відбулись зміни адресних даних, то вони зобов'язані повідомити контролюючим органам відомості про такі зміни протягом місяця з дня їх виникнення шляхом подання відповідної заяви за формою №5ДР або заява за формою №5ДРП. Це передбачено нормами Податкового кодексу України (пункт 70.7 статті 70 ПКУ).
У разі якщо контролюючий орган не надіслав (не вручив) податкове/податкові повідомлення-рішення у встановлені строки, фізичні особи звільняються від відповідальності, передбаченої Податковим кодексом за несвоєчасну сплату податкового зобов’язання. Але контролюючий орган має право визначити суми податку на майно за три звітні податкові роки.
Тож принцип «незнання законів» не звільняє від сплати податків та діє при визначенні податкових зобов’язань для кожного платника податків в Україні.
Тому, у разі якщо жителі громади ідентифікують себе як платників податку на нерухоме майно чи земельного податку, але не отримували раніше повідомлень про сплату, їм необхідно звернутись до податкової служби (Центрів обслуговування платників) для проведення звірки та/або отримання консультації.