Що можуть зробити користувачі при погіршенні якості мобільного інтернету
Ви могли помітити, що під час відключень світла подекуди зникає мобільний інтернет або суттєво погіршується його зв’язок. Коли у стаціонарній мережі зникає напруга, базові станції переходять на роботу від резервних джерел живлення – акумуляторів та генераторів. Але час їхньої роботи обмежений, а навантаження на мережу лише зростає.
Через це за деякий час оператори змушені відключати обладнання 4G-зв’язку та переводити станції у режим 2G, який споживає суттєво менше енергії. А коли акумулятор розряджається, базова станція взагалі відключається.
Основні причини зникнення мобільного інтернету або суттєве погіршення його якості під час відключень світла такі:
- збільшення навантаження на мережу та зменшення її пропускної здатності;
- перехід базових станцій у режим ощадливого споживання електроенергії від резервних джерел живлення;
- вичерпання енергії у резервних джерелах живлення базових станцій та їхнє відключення.
Головне, що можуть зробити користувачі при погіршенні якості мобільного інтернету – зменшити кількість трафіку. Для цього треба вимкнути автозавантаження картинок та відео у месенджерах та на сайтах. Це не тільки дозволить читати хоча б текстові повідомлення, а й загалом знизить навантаження на мережу для довшої роботи станції.
Звертається до абонентів з проханням під час відключень електроенергії, за можливості, зменшити користування мобільним інтернетом (не користуватися «важкими» застосунками: YouTube, Instagram, TikTok тощо), вимикати автозавантаження медіа в месенджерах, встановлювати низьку якість перегляду відео та інше. Такі дії допоможуть забезпечити надійний доступ до мобільного Інтернету.