Постійні комісії ради
Відповідно до рішення Малинської сільської ради від 18.12.2024 р. №626 "Про постійну комісію Малинської сільської ради", об'єднано три постійних комісії Малинської сільської ради: постійну бюджетну комісію, постійну земельну комісію та постійну гуманітарну комісію в одну постійну комісію сільської ради з питань бюджету, земельних відносин та гуманітарної політики.
Встановлено персональний склад Постійної комісії:
Голова комісії - ХІМІНА Людмила Федорівна;
Члени комісії:
1. Миронець Андрій Михайлович, в/о № 1;
2. Миронець Світлана Володимирівна, в/о № 1;
3. Омелянов Руслан Геронтійович, в/о № 2;
4. Попрожук Петро Йосипович, в/о № 2;
5. Ткач Олександр Миколайович, в/о № 2;
6. Денисюк Наталія Юріївна, в/о № 3;
7. Гапон Микола Юрійович, в/о № 4;
8. Легкобит Ірина Василівна, в/о № 4;
9. Шумович Людмила Купріянівна, в/о № 4;
10. Ковбар Микола Данилович, в/о № 5;
11. Петрик Василь Русланович, в/о № 5;
12. Сульжик Ірина Василівна, в/о № 5;
13. Кононець Марія Михайлівна, в/о № 6;
14. Петрик Ольга Григорівна, в/о № 6;
15. Мадей Віта Ярославівна, в/о № 7;
16. Потапчук Михайло Володимирович, в/о № 7.
Затверджено Положення про постійну комісію Малинської сільської ради
Додаток 1
до рішення сільської ради
від 18 грудня 2024 року № 626
ЗАТВЕРДЖЕНО
ПОЛОЖЕННЯ
про постійну комісію Малинської сільської ради
- Загальні положення
-
- Постійна комісія Малинської сільської ради (далі – постійна комісія) є органом ради, що обирається з числа її депутатів для вивчення, попереднього розгляду і підготовки питань, які належать до відання ради, здійснення контролю за виконанням рішень ради, контролю за рішеннями виконавчого комітету.
- Постійна комісія обирається радою на строк її повноважень у складі голови і членів постійної комісії. Всі інші питання структури постійної комісії вирішуються постійною комісією.
- До складу постійної комісії не можуть бути обрані сільський голова та секретар ради.
- Постійна комісія підзвітна Малинській сільській раді та відповідальна перед нею.
- У своїй діяльності постійна комісія ради керується Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», іншими законодавчими актами, рішеннями ради, Регламентом ради та цим Положенням.
- Діяльність постійної комісії ради здійснюється на основі планів роботи, прийнятих на засіданні постійної комісії, доручень громади, сільського голови або секретаря ради.
- Перелік і функціональна спрямованість постійної комісії визначаються з урахуванням вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» щодо реалізації повноважень ради у здійсненні державної регуляторної політики відповідної ради. Назва комісії має відображати її функціональну спрямованість.
- Депутати працюють у постійній комісії на громадських засадах.
- Діяльність постійної комісії висвітлюється на сайті ради.
- За наявності у ради офіційного веб-сайту має бути забезпечене:
- розміщення на ньому діючої редакції Положення про постійну комісії, склад членів комісії;
- розміщення протоколів, висновків, рекомендацій постійної комісії;
- завчасне оприлюднення інформації про час, місце та порядок денний засідань постійної комісії;
- розміщення звіту постійної комісії (за потребою).
- Основною формою роботи постійної комісії є засідання.
- Засідання постійної комісії скликаються в міру необхідності, але не рідше одного разу на місяць і є правомочними, якщо в них бере участь не менш як половина від загального складу комісії.
- Засідання постійної комісії є відкритими та гласними, жодній особі не може бути відмовлено у праві присутності на її засіданні. Проведення закритих засідань заборонено. Право особи бути присутньою на засіданні постійної комісії може бути обмежено лише у випадку, коли така особа перешкоджає роботі комісії.
- Як правило, засідання постійної комісії відбуваються у приміщеннях, виділених радою. У разі надходження інформації про можливу присутність значної кількості осіб під час засідання комісії, її голова (особа, яка виконує обов’язки голови комісії на час його відсутності) має звернутися до секретаря ради із заявою про надання приміщення, яке забезпечить розміщення осіб, які бажають прийняти участь у засіданні комісії.
- Комісія може проводити виїзні засідання. Про дату, час та місце проведення виїзного засідання голова комісії повідомляє організаційний відділ ради не пізніше, ніж за 2 доби до початку засідання.
- Організаційно-матеріальне та технічне забезпечення постійної комісії покладається на сільську раду.
- Завдання та організація діяльності постійних комісій
-
- Основним завданням постійної комісії є розробка та попередній розгляд проектів рішень, що виносяться на розгляд ради, підготовка висновків з питань, які планується винести на розгляд ради.
- Постійні комісії за дорученням ради або за власною ініціативою попередньо розглядають проекти програм соціально-економічного і культурного розвитку, місцевого бюджету, звіти про виконання програм і бюджету, вивчають і готують питання про стан та розвиток відповідних галузей господарського і соціально-культурного розвитку, інші питання, які вносяться на розгляд ради, виступають на сесіях ради з доповідями і співдоповідями.
- Постійна комісія за дорученням ради, секретаря ради або за власною ініціативою вивчають діяльність підзвітних і підконтрольних раді та виконавчому комітету сільської ради органів, а також питань, віднесених до відання ради, місцевих підприємств, установ та організацій, незалежно від форм власності, подає за результатами перевірки рекомендації на розгляд їх керівників, а в необхідних випадках - на розгляд ради або виконавчого комітету сільської ради; здійснює контроль за виконанням рішень ради, виконавчого комітету сільської ради.
- Постійна комісія попередньо розглядає кандидатури осіб, які пропонуються для обрання, затвердження, призначення або погодження відповідною радою, готує висновки з цих питань.
- Постійна комісія у питаннях, які належать до її відання, та в порядку, визначеному законом, має право отримувати від керівників органів, підприємств, установ, організацій, необхідні матеріали і документи.
- За результатами вивчення і розгляду питань постійна комісія готує висновки і рекомендації. Висновки і рекомендації постійної комісії приймаються більшістю голосів від загального складу комісії і підписуються головою комісії, а в разі його відсутності - заступником голови або секретарем комісії. Протоколи засідання комісії підписуються головою і секретарем комісії. Висновки і рекомендації постійної комісії, протоколи її засідань є відкритими та оприлюднюються і надаються на запит відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» у спосіб, визначений Регламентом ради[1].
- Протокол засідання постійної комісії виготовляється на протязі двох робочих днів від дня проведення засідання комісії. Кожен член комісії має право додати в протокол свою окрему думку, довідкові, письмові матеріали, повний текст свого виступу тощо. Особи, незгідні із редакцією протоколу засідання комісії, мають право подати до нього свої зауваження, які розглядаються на засіданні комісії.
- Рекомендації постійної комісії підлягають обов’язковому розгляду органами, підприємствами, установами, організаціями, посадовими особами, яким вони адресовані. Про результати розгляду і вжиті заходи повинно бути повідомлено комісію у встановлений нею строк.
- Постійна комісія для вивчення питань, розробки проектів рішень ради може створювати підготовчі комісії і робочі групи з залученням представників громадськості, представників управлінь та відділів ради, спеціалістів (у тому числі незалежних експертів).
- Якщо на час розгляду проекту рішення на пленарному засіданні ради стане відомо, що даний проект рішення не був розглянутий постійною комісією, головуючий зобов’язаний оголосити про причини такої ситуації, зокрема про відсутність кворуму в комісії напередодні, відмову комісії розглядати зазначений проект рішення або ж оголосити інші причини, через які питання не було попередньо розглянуте комісією ради.
- Члени постійної комісії особисто повідомляються про час та місце проведення засідань комісій. Повідомлення надсилається головою відповідної комісії ради на електронну пошту депутата. Члени комісії повинні бути сповіщені про засідання комісії не менш як за добу, а у невідкладних випадках – не менш як за 3 години. В повідомленні про засідання постійної комісії, що надсилається на електронну пошту депутата, повинен бути зазначений час і місце проведення засідання, порядок денний та необхідні для вивчення питань матеріали для (скановані та електронні документи).
- Електронні адреси, на які депутат бажає отримувати повідомлення, фіксуються у протоколі засідання постійної комісії та повідомляються головою комісії секретарю ради.
- Порядок денний засідання комісії формується головою комісії за власною ініціативою та на підставі подання пропозицій від членів комісії, секретаря ради, голови громади. До порядку денного включаються питання про проекти рішень внесених на сесію, а також звернення громадян та інші питання, що входять до компетенції комісії. При скликанні позачергових засідань постійної комісії забороняється включення до порядку денного питань, які не є предметом позачергового засідання.
- За наявності технічної можливості може здійснюватися аудіофіксація засідань комісії. Носії із записами засідань передаються на зберігання секретарю ради.
- Кожен член комісії має право на виступ на засіданні комісії, внесення пропозицій, зауважень. Слово для виступу членів комісії надається головуючим в порядку черговості. У випадку виникнення спірної ситуації питання про черговість виступів може бути поставлене на голосування.
- Після виступу членів комісії слово для виступу може бути надано іншим особам, присутнім на засіданні. Голова громади, секретар ради, староста, автори проекту рішення, депутати ради, що не входять до складу цієї комісії, присутні на засіданні комісії, мають гарантоване право на виступ. Щодо можливості виступу інших осіб комісії приймає рішення шляхом голосування.
- Головуючому заборонено ставити на голосування питання порядку денного, у випадку якщо присутні не реалізували свого права на виступ, в порядку визначеному вище.
- Тривалість виступів:
- для доповіді - 5 хв.
- для співдоповіді - 3 хв.
- для участі в обговоренні - 3 хв.
- заключне слово доповідача - 3 хв.
- для репліки - 1 хв.
-
- Особи, що беруть участь в обговоренні, як правило виступають один раз з обговорюваного питання порядку денного. Право виступу повторно, а також більшої тривалості може бути надано будь-якій особі за процедурним рішення комісії.
- Член постійної комісії може висловити окрему думку щодо розгляду по суті окремого питання. Про окрему думку депутат повідомляє комісію до проведення голосування за певне питання, про що робиться обов’язково робиться відмітка в протоколі засідання комісії.
- За результатами вивчення і розгляду питань постійна комісія готує висновки і рекомендації та може готувати проекти рішень ради. Висновки, рекомендації та проекти рішень постійної комісії приймаються відкритим поіменним голосуванням більшістю голосів від загального складу комісії. Результати голосування вносяться до протоколу засідання.
- Пропозиції і зауваження, висловлені депутатами на засіданні постійної комісії розглядаються радою чи за її дорученням іншими постійними комісіями ради або надсилаються на розгляд підзвітним і підконтрольним їй органам та посадовим особам, які зобов'язані розглянути ці пропозиції і зауваження у строки, визначені відповідною комісією. Якщо комісією не визначено строк для розгляду акту постійної комісії, то вважається, що тривалість такого розгляду не може перевищувати 10 днів із дня його отримання адресатом.
- У випадку неможливості постійної комісії через відсутність кворуму зібратись на своє засідання протягом двох сесій ради поспіль, або більше 4 разів протягом року рада може прийняти рішення про зміну складу комісій.
- Постійна комісія щорічно звітується перед радою про свою діяльність. Звіт постійної комісії повинен бути поданий на розгляд ради не пізніше 10 лютого року, наступного за звітним. Звітування також відбувається при переобранні голови комісії. До звіту включається інформація про:
- кількість засідань постійної комісії;
- кількість розглянутих комісією питань;
- кількість внесених комісією проектів рішень;
- кількість рішень ради та виконавчого комітету, що перебували на контролі комісії;
- кількість висновків та рекомендацій, що були внесені комісією;
- відвідування засідань комісії її членами.
Звіт повинен містити план комісії на наступний період та інформацію про виконання плану за звітний період, що був складовою попереднього звіту комісії.
-
- Звіт комісії розглядається на пленарному засіданні ради з доповіддю представника постійної комісії. Одночасно із прийняттям до відома звіту постійної комісії, рада вирішує питання про ефективність роботи комісії, голови комісії та дотримання ним вимог Регламенту ради та цього Положення. Також обговорюється питання про виконання своїх обов’язків членами комісії, в т.ч. відвідування ними засідань комісій.
- Під час звітування комісії перед радою обговорюється питання про перешкоди в діяльності ради та заходи їх усунення. Результати обговорення цих питань обов’язково повинні бути включені до рішення ради про прийняття звіту комісії. Звіт комісії та рішення ради про його врахування повинні бути опубліковані у визначений радою спосіб.
- Якщо під час розгляду питання члену комісії стане відомо про обставини, які можуть свідчити про наявність конфлікту інтересів, він зобов’язаний невідкладно повідомити про це комісію. Така заява фіксується у протоколі засідання постійної комісії. Інформація про таку заяву направляється у цей же день головою комісії (або особою, яка виконує його функції) до комісії ради з метою здійснення контрою за дотриманням вимог про врегулювання конфлікту інтересів депутатами ради.
- Голова постійної комісії
-
- Голова комісії здійснює безпосереднє керівництво діяльністю комісії та організує її роботу, у тому числі забезпечує організаційну підготовку її засідань.
- Порядок обрання та відкликання голови постійної комісії визначаються Регламентом ради.
- Голова постійної комісії:
- Скликає і веде засідання комісії.
- Дає доручення членам комісії.
- Представляє комісію у відносинах з іншими органами, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами, організаціями, а також громадянами.
- Організує роботу по реалізації висновків і рекомендацій комісії.
- Аналізує результати роботи і вживає заходи щодо підвищення ефективності діяльності комісії.
- Відповідає за підготовку довідок, звітів, інформацій з питань роботи комісії.
- Забезпечує гласність в роботі комісії.
- У разі відсутності голови постійної комісії або неможливості ним виконувати свої повноваження з інших причин, його функції здійснює особа, визначена комісією при формування структури комісії.
- Голова комісії несе персональну відповідальність за дотримання процедури скликання засідань постійної комісії. Перешкоджання у реалізації цього права (зокрема, проведення засідань всупереч визначеним цим Положенням чи іншими рішеннями ради процедурам) є перешкоджанням в реалізації повноважень депутата місцевої ради, що тягне відповідальність згідно із вимогами чинного законодавства.
- Перелік та напрямки діяльності постійної комісії
-
- готує висновки та рекомендації з питань планування соціально-економічного розвитку, бюджету та фінансів;
- контролює виконання програми соціально-економічного розвитку та рішень ради, а також заходів передбачених іншими програмами та рішеннями ради, з питань бюджету та фінансів, планування соціально-економічного розвитку, залучення інвестицій;
- з метою здійснення депутатського контролю, систематично, але не рідше одного разу в рік вивчає та подає за результатами звіт, який включає висновки та рекомендації, щодо покращення функціонування підзвітних і підконтрольних раді підприємств, установ та організацій з питань планування соціально-економічного розвитку, бюджету та фінансів;
- розглядає пропозиції та подає рекомендації щодо призначення та звільнення керівників об’єктів комунальної власності, що перебувають у віданні ради з питань бюджету та фінансів, планування соціально-економічного розвитку, залучення інвестицій, міжнародного співробітництва;
- перевіряє роботу підприємств, установ та організацій розташованих на території ради, з питань бюджету та фінансів, планування соціально-економічного розвитку, залучення інвестицій та подає за результатами перевірки пропозиції на розгляд керівників підприємств, установ і організацій, а в необхідних випадках вносить свої пропозиції на розгляд ради;
- попередньо розглядає інвестиційні проекти та програми, у тому числі ті, що можуть реалізовуватись за рахунок Державного фонду регіонального розвитку, міжнародних програм, проектів міжнародної технічної допомоги;
- бере участь у підготовці проекту місцевого бюджету, контролює процедуру його представлення, розгляду, доопрацювання, внесення змін та доповнень, затвердження;
- контролює виконання рішень ради з питань бюджету та фінансів, планування соціально-економічного розвитку, залучення інвестицій, міжнародного співробітництва виконавчими органами та посадовими особами ради, юридичними особами, засновником (співзасновником) або учасником яких є рада;
- готує рекомендації по виявленню резервів і джерел додаткових доходів до місцевого бюджету;
- попередньо розглядає питання та пропозиції щодо утворення позабюджетних цільових фондів ради, затвердження положень про ці фонди та здійснює контроль за їх використанням;
- вносить на розгляд ради пропозиції щодо місцевих податків і зборів, встановлення податкових пільг, залучення фінансово-кредитних ресурсів;
- бере участь в розробці проектів рішень, пов’язаних з залученням бюджетних надходжень для реалізації соціально-економічних та культурних програм;
- вносить на розгляд ради пропозиції щодо встановлення місцевих податків і зборів, розміри їх ставок, надання відповідно до чинного законодавства пільг по місцевих податках і зборах[2];
- розглядає проекти регуляторних актів щодо їх відповідності вимогам Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», у ході розгляду яких забезпечує підготовку експертного висновку до проектів регуляторних актів, які виносяться на розгляд ради;
- попередньо вивчає та подає на розгляд ради пропозиції з питань щодо внесення змін до рішень про місцеві бюджети, прийняті Малинською сільською радою, а також радами, що увійшли до Малинської сільської об’єднаної територіальної громади, та їхніми виконавчими органами, у відповідність приписам чинного законодавства України;
- бере участь у підготовці питань про стан і розвиток земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища, які вносить на розгляд ради, готує доповіді та співдоповіді;
- попередньо розглядає відповідні розділи і показники проектів соціально-економічних програм, місцевого бюджету і звіти про їх виконання, вносить по них свої зауваження і пропозиції;
- розробляє за дорученням ради або з власної ініціативи проекти рішень ради і пропозиції з питань регулювання земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища, готує і подає висновки з цих питань;
- спільно з іншими постійними комісіями готує висновки по відповідних розділах і показниках проектів планів економічного і соціального розвитку ради, подає на сесію доповіді та співдоповіді з цих питань;
- розробляє за дорученням ради або з власної ініціативи проекти рішень ради і пропозиції з питань здійснення контролю за дотриманням земельного законодавства, використанням і охороною земель;
- бере участь у розробці заходів щодо ліквідації наслідків екологічних катастроф, стихійного лиха, епідемій та інших надзвичайних ситуацій;
- розглядає пропозиції і подає рекомендації щодо надання дозволу на спеціальне використання природних ресурсів, а також скасування даного дозволу;
- забезпечує і сприяє проведенню організаційних заходів для набуття, у встановленому законодавством порядку, права власності та користування земельними ділянками юридичними та фізичними особами;
- забезпечує відкритість та публічність прийняття рішень щодо відведення земельних ділянок;
- вирішує інші питання за дорученням ради, сільського голови та секретаря сільської ради;
- готує висновки та рекомендації з питань дотримання прав людини, законності, запобігання корупції, сприяння депутатській діяльності, депутатської етики та Регламенту ради;
- контролює виконання програми соціально-економічного розвитку та рішень ради, а також заходів передбачених іншими програмами та рішеннями ради, з питань дотримання прав людини, законності, запобігання корупції, сприяння депутатській діяльності, депутатської етики та Регламенту ради;
- готує висновки та рекомендації з питань освіти, культури, інформаційної політики, молоді, спорту, соціального захисту та охорони здоров’я;
- контролює виконання програми та рішень ради, а також заходів, передбачених іншими програмами та рішеннями ради, з питань законності та правопорядку, соціального захисту, культурного розвитку, молодіжної політики та спорту;
- з метою здійснення депутатського контролю, систематично, але не рідше одного разу в рік вивчає та подає за результатами звіт, який включає висновки та рекомендації, щодо покращення функціонування підзвітних і підконтрольних раді органів, підприємств, установ та організацій з питань законності та правопорядку, соціального захисту, культурного розвитку, молодіжної політики та спорту;
- розглядає пропозиції та подає рекомендації щодо призначення та звільнення керівників об’єктів комунальної власності, що перебувають у віданні ради з питань законності та правопорядку, соціального захисту, культурного розвитку, молодіжної політики та спорту;
- погоджує проекти рішень ради з питань законності та правопорядку, соціального захисту, культурного розвитку, молодіжної політики та спорту перед винесенням їх на розгляд ради;
- попередньо розглядає відповідні розділи і показники проектів планів соціально-економічного розвитку та бюджету (у гуманітарній сфері), звітів про їх виконання, вносить по них зауваження і пропозиції;
- погоджує виділення бюджетних коштів та їх розподіл між закладами освіти, культури, соціального захисту, охорони здоров’я та здійснює контроль за їх використання;
- бере участь у розробці програм, що сприяють роботі творчих спілок, національно-культурних товариств, інших громадських неприбуткових організацій, які діють у гуманітарній сфері та в галузі культури та спорту;
- контролює вирішення питань про надання пільг та допомоги, пов’язаних з охороною материнства і дитинства, питань опіки і піклування, питань про надання компенсацій і пільг громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, інвалідам війни та учасникам бойових дій;
- здійснює контроль за додержанням депутатами та посадовими особами виконавчих органів ради вимог Закону України «Про статус депутатів місцевих рад»;
- сприяє координації дій ради з іншими органами місцевого самоврядування, органами самоорганізації населення, громадськими та політичними організаціями;
- попередньо вивчає та подає на розгляд ради пропозиції з питань щодо приведення актів, виданих Малинською сільською радою (у тому числі й попередніх скликань), а також радами, що увійшли до Малинської сільської об’єднаної територіальної громади, та їхніми виконавчими органами, у відповідність приписам чинного законодавства України;
- опікується питаннями, пов’язаними із врегулюванням конфлікту інтересів (у тому числі здійснює контроль за дотриманням сільським головою, секретарем, депутатами ради вимог ч. 1 ст. 59-1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» щодо процедур врегулювання конфлікту інтересів), надає сільському голові, секретарю та депутатам ради консультації та роз'яснення щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів.
- Заключні положення
-
- Порядок денний та регламент роботи постійної комісії затверджується на початку засідання більшістю голосів від загального складу постійної комісії.
- Засідання постійної комісії скликається в міру необхідності і є повноважним, якщо в ньому бере участь більше половини депутатів від загального складу комісії.
- Засідання постійної комісії транслюється в мережі Інтернет у режимі реального часу (через 30 днів з дня припинення чи скасування воєнного стану в Україні) та підлягає відеофіксації з подальшим зберіганням та оприлюдненням відеозапису засідання на умовах і в порядку, визначених чинним законодавством.
- За результатами вивчення та розгляду питань постійна комісія готує висновки і рекомендації. Висновки і рекомендації постійної комісії приймаються відкритим поіменним голосуванням більшістю голосів від загального складу комісії і підписуються головою комісії, а в разі його відсутності - заступником голови та секретарем комісії.
- Протоколи засідань комісії, в яких зазначаються результати поіменного голосування, підписуються головою і секретарем комісії. Протоколи засідань постійної комісії ради, її висновки та рекомендації є відкритими та оприлюднюються і надаються на запит відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації.
Секретар сільської ради Ірина ДІДЕНКО
[1]Вимоги щодо оприлюднення протоколів засідань постійних комісій діють з літа 2014 року. Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України «Про доступ до публічної інформації», доступ до відкритої інформації забезпечується шляхом оприлюднення інформації: в офіційних друкованих виданнях; на офіційних веб-сайтах в мережі Інтернет; на єдиному державному веб-порталі відкритих даних; на інформаційних стендах; будь-яким іншим способом. Однак, спосіб оприлюднення публічної інформації (а за новими правилами протоколи засідань комісій віднесені до цієї категорії) має бути визначений у Регламенті ради. Якщо комісія бажає оприлюднювати свої протоколи у спосіб, відмінний від способу оприлюднення проектів рішень та рішень ради, а також протоколів пленарних засідань ради, у цьому Положенні про постійні комісії має бути визначений відповідний спосіб оприлюднення інформації.
Оприлюднення протоколів не є підставою для відмови у наданні їх копій чи інформації з них згідно із запитами на інформацію. Навіть якщо протокол розміщений на сайті, а до вас надходить запит на надання його копії, відмова у задоволенні такого запиту є протизаконною.
Право на звернення з інформаційними запитами мають лише суб’єкти приватного права. Суб’єкти владних повноважень не мають права запитувати інформацію чи вимагати копії документів у порядку, передбаченому Законом України «Про доступ до публічної інформації».
[2]Відповідно до п.7.2. ст. 7 Податкового кодексу України (далі – ПК України) одночасно із встановленням податкових пільг має бути визначений порядок їх застосування. Підстави для застосування податкових пільг можуть встановлюватися у межах та застосовуватись у спосіб, визначені законом.